De Soprema Grand Prix

Campagne

Soprema - experts in waterdichting en isolatie

Vanwege de oliecrisis ondergingen de producten van Soprema meerdere prijsverhogingen. Om op een positieve manier opnieuw verbinding te maken met haar klanten, bedacht ik, Jana, een opwindende en sportieve merkcampagne: De Soprema Grand Prix.

Een volledig gebrande race-simulator trok langs al onze 15 verkooppunten en 2 kantoren. Hier konden niet alleen klanten tegen elkaar strijden, maar ook onze collega's. Elk verkoopcentrum had een finalist die meedeed aan de grote finale op de belangrijkste vakbeurs van het jaar: De Bouwbeurs. Met een 100% opkomst en een enorm (online) bereik wordt dit beschouwd als een groot succes.

Keywords

evenementen management -

branding -

project management -

loyaliteit -

content creatie -

klantenbinding -

social media -

strategie -

evenementen management - branding - project management - loyaliteit - content creatie - klantenbinding - social media - strategie -

Resultaten

100% opkomst finalisten

1.500.000 views online

17% Ad recal