Miele X

Interne video

Bij Miele X wordt een digitale toekomst voor het vertrouwde, iconische merk Miele gesmeden. 

Hoe? Door diverse, innovatieve en getalenteerde teams samen te brengen om op data gebaseerde digitale ervaringen te leveren die de klanten over de hele wereld boeien en enthousiasmeren.

De digitale tak van het wereldwijd bekende Duitse concern wilde een interne video te ontwikkelen die niet alleen hun bedrijfsactiviteiten belicht, maar ook hun rol als sterke samenwerkingspartner binnen de organisatie benadrukt. Hier heb ik, Jana, als marketingspecialist mijn expertise ingezet om de vorm van de video te bepalen, de strategie voor interne verspreiding te ontwikkelen en heb ik geholpen bij het vormgeven, schrijven en samenvatten van de boodschap in een beknopt script. 

Het resultaat? Een krachtige tool die Miele X in staat stelt om effectief te communiceren met andere afdelingen en hun positie als waardevolle partner te versterken. En dat allemaal aan de hand van een metafoor van het meest iconische Miele product... de Miele wasmachine.